czwartek, 23 listopada 2006

Kodeks Pracy?

Halemba, to przykład, że pieniądze rządzą.
Odzysk urządzeń za około 70 milionów był wart balansowania na linie.
Kodeks Pracy nie istnieje w praktyce. A Kodeks Honorowy?
Tak zwana "druga Polska" to bezczelnie wykorzystujący i często nie płacący umówionych stawek "pracodawcy".
Śmieszą mnie te telewizyjne, radiowe i gazetowe porady prawne, dotyczące praw pracowniczych.
Coś takiego jak prawa pracownicze zanikło.
A już zupełnie mnie drażnią te niby pokazy współczucia.
Strony na czarno, durna gadka w mediach. A problem jest zupełnie gdzie indziej.
Właśnie ZMUSZANIE pracowników do pracy w zagrożeniu i bez ŻADNYCH zabezpieczeń,
SZANTAŻ finansowy i inne podłe sposoby, są obecnie najczęstszym powodem wypadków przy wykonywanej pracy.
Dawniej powody były bardziej prozaiczne. Wystarczyło się nachlać wódy.


Komentarze:

Jajcuś | 22 listopada 2006,23:09:48

A skąd ty tak dokładnie wiesz co tam się stało? Na razie to jest tylko sensacja rozdmuchiwana przez media.

Kilka miesięcy było trzeba, na wyjaśnienie powodów zawalaenia się hali targowej (poprzedniego tak medialnego wydarzenia), okazało się, że śnieg był najmniej winny. Tu też należałoby poczekać, zanim będzie się wydawać wyroki.

KKK | 22 listopada 2006,23:19:28

Jeżeli chodzi o Halę, śnieg był bezpośrednią przyczyną, projektanci byli bezmyślni.
A co do bieżącego tematu.
Nie napisałem, jak to się stało.
Napisałem o tym, co komunikatory nam przekazują. Są też ludzie, którzy pracują tam na dole i widzą co się tam wyczynia.
A co do reszty? Uważasz, że nie napisałem prawdy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz