środa, 14 listopada 2007

Trzynastego we wtorek czy w piątek?

Dzisiaj jest 13-ty ale wtorek.
Wracałem sobie spacerkiem z pracy i natknąłem się na dawnego pracownika firmy, obecnie emeryta.
To się nazywa mieć pecha!
Ponad pół godziny opowiadał mi z wielką radością (że znalazł słuchacza?) o swoich problemach z odpływem w dwóch umywalkach.
Dwóch umywalkach! Burżuj jeden!
Pokazywał dwa różne środki na ten jego problem, które zakupił w Realu.
Kupił dwa, pewnie dlatego, że to są dwie różne umywalki?
Z tej frustracji, poszedłem także do wspomnianego Reala i zakupiłem 1 (SŁOWNIE JEDEN) środek do przeczyszczania, udrożniania i odstresowania.
Za to w ilości 4 egzemplarzy.
Pomogłem tym pewnemu Browarowi w interesie.
I sobie również pomogłem.
Czy poprawiłem sobie drożność? Nerek tak!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz