czwartek, 5 lutego 2009

Będę starym skurwielem?

"Tak, mam teraz 70 lat i lubię to.

Co prawda nie tak bardzo, jak lubię 69.

Cóż, 69 zawsze było moim ulubionym numerem.

...

Ale teraz, gdy jestem starym skurwielem...

I właśnie w ten sposób się określam - stary skurwiel.

Stary skurwiel to bardzo specjalne określenie.

To nie to, co stary człowiek.

Stary człowiek jest inny.

Stary człowiek nie jest tak naprawdę momentem życia czy przedziałem lat, to nastawienie, sposób patrzenia na świat.

Niektórzy są starymi ludźmi mając po 20 lat."

Komentarze:

Kasia Bauer | 04 lutego 2009,23:59:29

Bardzo lubię tego komika. Szkoda, ze już nie żyje. Polecam resztę jego standów z serii HBO.

kkk | 05 lutego 2009,00:52:24

Masz rację, to niesamowity człowiek. Wart pamięci o Nim.

input | 05 lutego 2009,01:07:54

Jedyny w swoim rodzaju. Prawdziwa legenda. Straszna szkoda, że już go z nami nie ma.

Zal | 05 lutego 2009,01:13:00

George Carlin miał doskonałe skecze. Uwielbiam ten dotyczący 10 przykazań ;D

Sławek | 05 lutego 2009,01:55:17

R.I.P George :*
Jak mi się będzie chciało, to zrobię napisy do pozostałych z 14 zdaje się występów w HBO.

kkk | 05 lutego 2009,02:04:18

@Sławek, jestem pewien, że sprawisz tłumaczeniem olbrzymią radość tym, dla których słaba znajomość obcego języka jest barierą w rozumieniu. Przyczynisz się poszerzaniu ludzkich horyzontów.

Sławek | 05 lutego 2009,02:16:54

To zajmie mi strasznie dużo czasu. Z drugiej strony, ktoś kto potrafi się śmiać z jego skeczy raczej powinien trochę znać angielski IMO.

Tak czy inaczej, polecam resztę występów :] To na górze to taka "średnia próbka". Ale nie na jutubie - usuwają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz