wtorek, 16 czerwca 2020

5 G - łupich dowcipów z Internetu wziętych

Ob man das als Witz bezeichnen sollte?

W okolicy podjęto decyzję o wzniesieniu masztu sieci 5G, aby umożliwić lepszą dostępność i wyższe prędkości transmisji danych.
Po ukończeniu budowy masztu zaczęły napływać do władz miasta skargi pobliskich mieszkańców na ból głowy, bezsenność, splątanie i inne niespecyficzne objawy elektrosmogu.
Wojewoda zaprosił więc operatora sieci komórkowej do omówienia tych kwestii z mieszkańcami.


Po wysłuchaniu prelekcji wojewoda mówi:

- Tak, źle to wygląda. Nie chcę wyobrażać sobie, co się stanie, gdy uruchomicie maszt...

***

Ponieważ nie mam Fejsbuka, staram się znaleźć przyjaciół poza platformą Facebook, ale na tych samych zasadach ...

Codziennie wychodzę na ulicę i wyjaśniam przechodniom co jadłem, jak się czuję, co robiłem wczoraj wieczorem, co robię dzisiaj i co zrobię jutro, pokazuję im zdjęcia moich mebli, moich chomików i świnek morskich, jak naprawiałem rower, jak wyglądałem jako dziecko. Słucham uważnie cudzych rozmów i mówię:

- Lubię to!

Wiecie, że to działa?

Obecnie śledzi mnie już pięć osób:

Dwóch policjantów, jeden psychiatra, jeden psycholog i pielęgniarka.

***

Mąż siedzi przy komputerze, stojąca za jego plecami żona usiłuje mu wyjąć myszkę z dłoni, mówiąc:


- No weź, puść mnie na chwile, tylko zajrzę na Fejsbuka...

A mąż na to:

- Czy ja ci wyrywam myjkę z ręki, gdy zmywasz naczynia?

***

Dwie planety spotykają się w kosmosie.

Jedna pyta drugą:


- Jak się masz?

Ta odpowiada:


- Naprawdę źle, mam homo sapiens.

Pierwsza planeta ją pociesza:


- Wydobrzejesz, też to kiedyś miałam, te pasożyty wkrótce same się wytłuką!

***

?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz