poniedziałek, 28 listopada 2005

Czy to jest dyskryminacja?

Wchdzę ja sobie dzisiaj na:

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/thanks.aspx?ln=pl&&thankspage=5

przy pomocy Opery 9.0  a tu taki komunikat:

Dziękujemy za zainteresowanie uzyskiwaniem aktualizacji za pośrednictwem naszej witryny.
Do korzystania z tej witryny wymagany jest program Internet Explorer w wersji 5 lub nowszej.
Aby uaktualnić przeglądarkę do najnowszej wersji, przejdź do witryny sieci Web z plikami do pobrania dla programu Internet Explorer.
 
 
Komentarze:
27 listopada 2005
 16:11:13
Adam Woś
A Opera obsługuje ActiveX?
27 listopada 2005
 16:23:27
KKK
Po ustawieniu w Operze, aby przedstawiała się jako IE udało się pobrać pliki.
27 listopada 2005
 16:24:25
Adam Woś
Ale tutaj chodzi o WindowsUpdate czy o pobieranie plików, które sam znajdujesz? Bo jak to pierwsze, to tak jest od 'zarania dziejów', że WU wymaga ActiveX i już. A jak to drugie, to przeginają :)
27 listopada 2005
 16:32:45
KKK
Potrzebowałem ściągnąć Net Framework 1,1, bo jak się okazało 2,0 "nie pasowało" do czytnika RSSBandit. Jest to według mnie najwygodnieszy ze znanych mi czytników. Przeinstalowałem Windows i musiałem uzupełnić kilka dodatków. A tu taki komunikat na dzień dobry! Aż mnie zatkało.Ale już jest w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz