poniedziałek, 6 czerwca 2011

Podoba mi się ta otwartość w krzewieniu wolności

Tak pięknie, może spacer? Chęci miałem duże aby gdzieś popodziwiać jakieś piękne róże. Wiem, pamiętam, Różanka, lecz mi się nie chciało, przecież w środku Szczecina rośnie róż niemało. Szczecin to piękne miasto i dużo zieleni, wciąż pięknieje, w tym względzie wnet się dużo zmieni. Prezydent dba, i ciągle nam pięknieje miasto, lecz trzeba cierpliwości "by wyrosło ciasto". Nie wszystko da się nagle... znów się zagadałem, a miało być o różach, o tym mówić chciałem. Podjadę do Katedry! Tam są piękne róże! Co roku je podziwiam, dorodne i duże. Śliczne, wezmę aparat, jak się sesja uda to może na swym blogu pokażę te cuda? Były róże prześliczne, raj dla oka miałem! Napatrzyłem się na nie, ile tylko chciałem, nagle... dobrze, że mocno aparat trzymałem! Bo bym z rąk go wypuścił! Nic nie piłem z rana, mimo to mam omamy? Raj dla narkomana! Dwa zagony makowe! Pod Katedry pieczą! Obok mają aptekę, może makiem leczą? Ja nic nie mam do MAKu, chwalebna odwaga! Tak sobie w środku miasta surowiec na "draga"? Zmiejsza się liczba chętnych do Boskiego nieba? Więc teraz mak się sieje? Tumanów potrzeba? Jedni marsze bez sensu, drugi wódę chleje, a inny pod Katedrą jawnie mak zasieje! Polskie maki, tradycja, mnie to nie przeszkadza. Niech każdy będzie WOLNY! Własną ścieżką chadza!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz