wtorek, 7 lipca 2015

Sałatkowa mizeria na upalny dzień









Ambicja i pracowitość jest dla tych, którzy nie mają odwagi być leniwymi.

Jak to mówi mój kolega:
- ludziom się z tego dobrobytu w głowach popierd*! Bogatym diabeł dzieciska kołysze, a tym, którym się nawet po własnych plecach nie chce podrapać, byle ptak na głowę nasra.

Kolacja ze śniadaniem i porannym zmywaniem, gdy nasz gość też się zmywa, to miłość szczerze prawdziwa!

Słyszałem, czy raczej czytałem o chłopcu przezywanym na podwórku przez rówieśników:
- ty nie masz ojca!
- ty nie masz ojca!
W pewnym momencie jakaś sąsiadka wychyliła się z okna i wrzasnęła:
- dajcie już mu spokój! on ma więcej ojców niż wy!

Pytano panią bez rąk, jak to jest uprawiać seks, gdy się nie ma rąk? Odpowiedziała rezolutnie:
- w przeciwieństwie do pytających, mnie do uprawiania seksu ręce NIE SĄ POTRZEBNE!

Było całkiem miło, komary bzykały, lecz gwałtu nie było. Wiatr jej zadarł spódnicę i przeleciał nagle, wkrótce dziwkę zrobiły z niej pobliskie magle.

"Więcej wolno" tym, którzy odważnie SIĘGAJĄ PO WIĘCEJ!


Informuję, że ilustracje wykorzystałem z batona.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz